fredag 4 mars 2011

Sjuk

Igår var jag och Wille på babysim. Supermysigt var det. Han älskar verkligen vattnet. När vi kom hem blev jag sjuk. Poff sa det bara. Halsen bara tjocknade och allt blev tungt och jobbigt. Jag däckade klockan 19 i sängen. Idag är lätt den sämsta dagen på länge. Jösses. Min kropp är helt slut, jag har ingen ork och huvudvärk, halsont, feber och så är Wille mitt inne i ett språng också så han vägrar sluta skrika. Det enda som hjälper är att gå omkring och bära på honom. Men att släpa runt på 9 kilo när man har feber och knappt orkar stå upp är inte lätt. Fy fan vad jag vill att Magnus ska komma hem från jobbet NU och klockan är inte ens 9. Hur ska denna dagen gå egentligen.

Nu har jag förberett sängen med allt nödvändigt. Jag har en termos med varmt vatten. Jag har pulverfördelare med ersättning, jag har minst 10 olika leksaker så jag ska kunna byta ut som när Wille tröttnar, jag har laddat mobilen fullt och jag har en hel hög med tidningar som jag inte hunnit läsa. Så nu tänker jag och Wille spendera dagen nerbäddade. Vi hörs imorgon!



4 kommentarer:

  1. Ni får krya på er! KRAM

    SvaraRadera
  2. usch :/ ja har också blivit sjuk. men inte så pass mycket att jag behöver vara hemma från skolan o de e väl tur de. :) krya på dig!!

    SvaraRadera
  3. ucsh... krya på dig och hoppas att det blir kortvarigt.. :)
    kram..

    SvaraRadera
  4. Åh, krya på er!


    Pssst, var gärna med i min tävling där du kan vinna ekologisk müsli från Min Müsli!

    Länk; http://mylittlewords.se/2011/february/tavla-om-presentkort-hos-min-musli.html

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar