onsdag 23 mars 2011

Vinnare Bebisboken


Hör av dig till mig!
Erikawilhelmsson@hotmail.com

5 kommentarer:

  1. What?! Säg att jag är den rätta Hannele?! :D GAH! VIlken underbar chock jag fick!

    TACK SÅ MYCKET! :D

    SvaraRadera
  2. Nä nu känner ja mej som världens trögaste, men det funkar inte, ja kan inte klista in nåt när ja går in på det där java, som du skrev. knepigt eller så e de ja som inte fattar;)

    Men tack iallafall för du försökt hjälpa mej:)

    SvaraRadera
  3. haha nä det går verkligen inget, trycker ja ctrlc så händer det inget och när ja ändå går in för att kolla om de går att klistra in så händer inget!
    skit konstigt för ja gör verkligen som du skriver!

    SvaraRadera
  4. NU gick det:)
    De va verkligen ja som bara va trög haha;)

    Tack så jätte mycket för att du tog dej tid att hjälpa mej:)

    god natt!
    kram

    SvaraRadera
  5. Har lagt till länkkoden i min blogg för extra lotter.

    Kram Sanna
    http://mammasvardag.blogg.se

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar