fredag 18 mars 2011

Va det surt Wille?

Vi fick en rolig överraskning igår när vi insåg att vi vunnit en Taste-Teaser från Umami. Jag hade till och med glömt att jag varit med i den tävlingen! Jag har länge velat ha en liknande denna fast det ser ut som en napp med ett nät som man kan lägga typ frukt eller annat i. Dom säljer det på MAXI men varje gång vi har varit där så har det varit slut, så det var roligt att vi vann en. Vi lade in lite frysta bär till Wille så att han skulle få smaka. Tror ni han tyckte om det? haha


5 kommentarer:

  1. Vi vann också en, har dock inte provat än men ska bli kul att se vad han tycker om den :)

    SvaraRadera
  2. Köp inte de där med nät om du tänkt att ha flera stycken hemma. Nätet blir lätt missfärgat och ser ofräscht ut och den känns svår att rengöra.

    SvaraRadera
  3. hihi ja det såg liiiite surt ut haha!

    SvaraRadera
  4. Sv: ang frågan jag ställde till dej :)
    Jo jag undrade hur man får en sån bloggdesign som du har? :)
    Allt förutom headern.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar