måndag 7 mars 2011

Dagens Att göra

Idag är ännu en Att-Göra-Dag. Gårdagen blev mycket gjort, men inte ens i närheten av allt som skall göras. Jag vill skriva en lista på saker för hela året, men dagens lista blir bara vad som ska göras för dagen. 

-Stryka gardiner
-Hänga upp gardiner
-Sortera kläder
-Hänga upp tavlor i barnrummet
-Bestämma motiv på tavlor i vardagsrummet
-Publicera goodiebagen
-Vibba på min ProPlate 10 minuter
-Dammsuga
-Moppa
-Sortera i byrån

Nu får vi se hur mycket vi hinner med. Jag stryker det från listan så fort något är gjort. Målet är att allt ska vara klart idag, jag tippar på att 7 saker hinns med.

Jag hann med 5 saker. Sämre än vad jag trodde. Suck. Men imorgon är en ny dag med nya tag! :)

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar