onsdag 9 mars 2011

Invägning 8

Vikt 9/3:
Startvikt: 80.8 kg
Förra veckans vikt: 77.8 kg
Dagens vikt: 77.4 kg

Veckans resultat -0,4
Kommentar:   Jag har varit sjuk denna vecka och har därför bara tränat 1 gång. Men jag har försökt att gå promenader och ändå hålla igång. Men nästa vecka hoppas jag på ett bättre resultat, för ikväll ska jag dansa zumba och på Torsdag ska jag köra ett dubbelpass Indoorwalking/Zumba. Jag känner mig friskare, så nu kör vi!

Min viktnedgång hittills: 3.4 kg
(Lika mycket som detta gevär väger)
Mått 9/3
Vaden: 38 (-0) sedan start (-0)
Låret: 63 (-0) sedan start (-2)
Höft: 103 (-0) sedan start (-3)
Midjan: 87 (-1) sedan start (-3)
Rumpan : 108 (-1) sedan start (-3)
Bröstet: 96 (-1) sedan start (-7)
Överarmen: 29 (-0) sedan start (-1)
Hals: 34 (-0) sedan start (-1)
Båda låren : 99 (-0) sedan start (-4)

Veckans resultat: -3 cm 
Kommentar:  Jag har förlorat cm varje vecka och jag tycker detta går utmärkt. Fast jag måste ju säga att typ en tredjedel är ju över bröstet och det är inte för jag blir smalare, utan för jag håller på att sluta amma, så tuttarna försvinner ju dag för dag. Men strunt samma. Det är roligt att cm försvinner! =)

Mitt minskande mått totalt: 24 cm 
(Jag hittade inget på google som var 24 cm, så jag fick helt enkelt visa så här) 

6 kommentarer:

  1. Härligt med lite resultat även om du har varit sjuk! Duktigt att kämpa!

    SvaraRadera
  2. Det går neråt! :) Jag tycker det är bra jobbat! Många bäckar små... :) Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Okej, tack för att du sa till! Nu har jag lagt in bilden :-) Mvh/Bella

    Härligt att det har börjat ge resultat!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du är riktigt duktig, även om jag inte behöver jobba på vikten (den har gått av sig självt) så behöver jag komma igång och jobba med konditionen, varje sådant här inlägg peppar mig, en vacker dag (förhoppningsvis snart) kanske jag faktiskt tar mig iväg :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan, du är en av de lyckliga vinnarna i min blogg. In och kika i bloggen vad du vann för smycke sedan skriv till min hotmail ditt namn och adress osv samt vilket smycke du vann :)

    xerikakarlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Å vad duktig du är!Är det någon smitta du kan maila över tror du???Behöver lätt tappa en 10 kg...suck.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar