lördag 5 mars 2011

Fint inslaget

Fick hem mitt pris som jag vunnit i en tävling inne hos Johanna. När jag öppnade lådan som den kom i och tog ut paketet blev jag så himla glatt överraskad. Då var det inslaget jättefint och ett supergulligt kort fick jag med också där det stod grattis till vinsten på. Det tycker jag är otroligt sött när företag anstränger sig det där lilla extra. Hela upplevelsen av att öppna paketet blir ju dubbelt kul! Tack Smultronbyn för att ni gjort det så fint!

Man blir extra glad när det är så fint gjort!

Priset jag vann. En mobil i trä. Självklart med grodor på till min Groda :)


2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar