tisdag 22 mars 2011

mmm..majskrok

Body från DobiDobi
Nu är det en ny favorit på menyn här hemma. Majskrokar! Wille fick smaka en av Oliver på babysången i Kumla och han blev helt begeistrad. Det smakar ju ingenting och det försvinner så fort det blir lite blött, så man behöver ju inte vara rädd för att han ska sätta i halsen, eller att han ska bli mätt, haha. Det håller honom i alla fall sysselsatt och han vill ju självklart också ha någontign att snacksa på om jag fikar med flickorna. Så nu har jag lovat Wille att majskrokar får man äta när det är lite mys :) Har ni provat Majskrokar?


Jag tycker bara det är väldigt dyrt. 35 kr för en påse. Det är ju bara luft?

5 kommentarer:

  1. mums :)
    hoppas att du ha de bra Erika^^

    SvaraRadera
  2. Malin, Emilia & Olivias mamma22 mars 2011 kl. 20:52

    Olivia älskar majskrokar, hon skulle nog kunna överleva på välling och majskrokar om hon fick vill säga, haha :)Håller med att dom är dyra, men Olivia älskar dom som sagt så då är det värt det :)

    SvaraRadera
  3. Majskrokar var en favorit för stora tjejen, ska snart introducera dom för lillgrabben. Dyrt, jo, men bra och inte särskilt onyttigt snacks. Det och vanliga smörgåsrån har varit bästa snackset hos oss hela dotterns två första år.

    SvaraRadera
  4. min son älskade majskrokar när han va mindre =)

    SvaraRadera
  5. Bibeläventyr: Jadå . Jag har det bra :)

    Malin: Ja men det är typ som Wille. Han skulle lätt överleva på bara välling och majskrokar. Och havregröt då kanske:)

    Andrea: Ja visst är det dyrt? Det är ju typ bara luft!!

    Melissa: Ja det verkar populärt hos de flesta:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar