torsdag 3 mars 2011

Vinnare Willvin

Nu koras det vinnare kors och tvärs. Detta blir ett lite nytt sätt att presentera vinnaren på. Så ni inte tröttnar :) Ni som inte kan se videoklippet kan ju alltid skicka ett mejl till mig på : erikawilhelmsson@hotmail.com så lovar jag att berätta vem vinnaren är för er. Men jag vill inte skriva med text nedanför, för då försvinner ju hela spänningen och också hela meningen med videon. Det är ändå lite jobb bakom så jag vill ju inte förstöra hela grejen :) Ni kanske undrar varför jag ringat in namnet Anouk i filmen. Detta för att personen tävlat två gånger, och det såg jag inte förrän jag skrivit ner alla namn. Så jag ringade in det för att det skulle synas att ajjabajja, så gör man inte! :) Grattis till Vinnaren. Hör av dig till mig med din adress: Erikawilhelmsson@hotmail.com



5 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren! :)
    Gillar sättet du presenterar vinnaren på - kul. Och sedan är det skoj att se hur det går till när vinnare dras.

    SvaraRadera
  2. Tjoho!! Vi VANN!!!//flumankan

    SvaraRadera
  3. Attans vad kreativ du är!

    SvaraRadera
  4. Grattis "Flumankan"! :D Alltså Erika, jag tycker det här är ett riktigt roligt sätt att presentera vinnaren på. Blir så spännande! :D

    SvaraRadera
  5. Gud vad du är duktig på att hitta på. Din sida blir bara bättre o bättre.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar