tisdag 22 mars 2011

Desperate kväll

Förr hade vi en liten tradition att vi träffades några gamla kollegor och vänner på Tisdagar och tittade på Desperate Housewives tillsammans. När jag sedan fått Wille har det hamnat lite vid sidan om kan man säga, men ikväll har jag bjudit hem brudarna på Desperate kväll här hemma. Magnus ska ut med några kompisar och fika så han får också lite vän-tid. Det kan man behöva ibland! Jag åkte till affären och köpte ostbågar för att ha någonting att bjuda på, så det där med att bara äta gott på Fredagar, ja det har åkt i backen för längesedan kan jag säga er. Jag orkade i 8 veckor, sen sket det sig. Men sist klarade jag det bara i 4 veckor, så jag dubblande ändå den tiden. Nästa gång kör vi 16 veckor då :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar