onsdag 30 mars 2011

Wille vakna! och teknikproblem

Just nu sitter jag och väntar på att Wille ska vakna. Lite sjukt faktiskt. För jag har försökt få honom att sova i 3 timmar, han har varit trött och gnällig fast aldrig liksom kommit till ro. Och nu när han äntligen somnat så är klockan så mycket så att vi snart måste åka! Vi ska bort ikväll på middag hos Sofie. En tjejkväll!! Våra män jobbar så då passar vi ju självklart på att träffas. Vi har med barnen också så dom får leka lite med varandra. Fast iofs brukar Wille somna innan kl 20 på kvällen så han lär väl inte vara så lekfull direkt. Vi får se hur det går :)

Jag hade tänkt lägga upp vinnaren av gissa tävlingen men för första gången sedan jag skaffade blogspot, så krånglar det. Jag kan inte lägga in några bilder, så det får gott vänta tills imorgon. Men en vinnare har gissat rätt, så ni kan sluta gissa på den tävlingen nu. Jag hade tänkt starta en vanlig tävling idag också, men även där gör tekniken så allt skjuts upp. Så ni får gott vänta helt enkelt! :) Tävlingen tänkte jag starta för att fira att jag fått över 100 följare på bloglovin! Superroligt och det vill jag självklart fira. Så typiskt att tekniken ska krångla just idag!! Imorgon är en ny dag och då presenteras det lite vinnare! :)

3 kommentarer:

  1. tråkigt med teknikproblem sådant vill man aldrig ha..

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en mysig kväll!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vänta gillar vi inte, men att du fått 100 följare gillas, själv spräckte jag 50 häromdagen, jätteroligt. Är väl något bloggvirus, blogg.se låg nere flera timmar förut idag så blogspot kanske tyckte att det var dess tur nu ;)
    Ha en trevlig kväll nu!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar