onsdag 23 mars 2011

Inandning

Det roligaste med barn måste ju vara hur snabbt saker förändras och ingen dag är den andra lik! Jag älskar när Wille lär sig något nytt eller får för sig någonting. Som nu har han lärt sig ett ljud när han andas in riktigt snabbt. Han gör det hela tiden! Det är så roligt att se dom förstå hur saker och ting fungerar. Imorgon kanske han har glömt av detta ljud, och då kanske någonting annat är det roligaste som finns. Så därför känner jag att det är viktigt att filma dessa små påhitt. För man glömmer så snabbt!


4 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för att du va gullig o skrev ner hur ja skulle göra!
    Jag förstår precis hur du menar, men det funkar inte att kopiera bilden, det händer liksom ingenting?
    Men ja kanske gör fel, ska ja trycka på både ctrl och + och C eller bara ctrl och C?

    Vill du så får du jätte gärna visa på din blogg hur du gör, om du har tid såklart:)

    kram

    SvaraRadera
  2. Tess: Tack :) Eller vad ska man säga? haha

    Bibeläventyr: :) Mm visst är han

    Lisandra: Inga problem. Jag hjälper så gärna till:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar