måndag 21 mars 2011

Du gissade rätt

Annika! Du gissade rätt. Bilden föreställde en Bulle! :) Otroligt bra gissat och jag förstår inte hur du lyckades med detta. Jag kan inte hur jag än vrider och vänder på bilden få den till en bulle. Men mycket riktigt. En kanelbulle och prickarna är sockret på bullen. Grattis till dig. Du vinner en valfri produkt ur Goodiebagen. Mejla mig Erikawilhelmsson@hotmail.com med vilken du vill ha.


Tyckte ni detta var roligt? Vill ni ha fler liknande lekar där ni kan vinna roliga priser? Ge mig förslag på hur dom skulle kunna se ut!

8 kommentarer:

  1. Nej, jag missade tävlingen. Vill självklart ha fler!

    SvaraRadera
  2. Åhh då gissade ju jag också rätt, synd bara att Annika hann före mig! ;)

    En svår men rolig tävling som du gärna får gör om! :)

    /Sandra

    SvaraRadera
  3. Absolut ! sånt är super kul ! Du kanske kan köra någon rebus eller gåtor oxå :)
    Tapeten är från boråstapeter - kollektionen "New Classic".
    Kul att du gillade den, jag är såååå nöjd !
    Dock får man tapetsera den åt "fel" håll, dvs lodrätt :) Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, hitta på något mer sånt så jag får chansen och vinna! :)

    SvaraRadera
  5. väldigt bra gissat! hade jag aldrig kommit på :P

    SvaraRadera
  6. Tjoho! Mina bästa gissningar var tagna så det fick bli en bulle. Nu när jag vet är det ju självklart en bulle!!! Kram Annika

    SvaraRadera
  7. erika ja kan ställa upp o rita om du vill s får andra gissa / sofie "tecknarn"

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar