torsdag 31 mars 2011

Det gick bra!

Tandläkarbesöket gick bättre än väntat, nästan löjligt bra. Så bra så att jag undrar varför jag varit orolig från första början. Tänk så bra det blev!! Jag är supernöjd med min tandläkare och med det bemötandet jag fick. Men jag blev ganska chockad när jag lutade mig bakåt i stolen och skulle titta upp i taket och se om det fanns någon sån där rolig plansch eller något som det brukar finnas ibland, för att man ska kunna titta och drömma sig bort lite i. Nej det hade dom inte. Men däremot hade dom en platt-tv där uppe. haha. Lyx :) 

Senare ikväll kommer en ny gissa-bild upp. Den får ni inte missa. Men tills dess lämnar jag er med en underbar film-snutt. Pappa, dessa moves får du köra i grebbestad med mamma! =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar