tisdag 22 mars 2011

Överraskad

Igår vart jag överraskad när jag fick ett sändningsnummer på mejlen från DHL att jag hade ett paket på posten och jag inte alls har beställt något. Men sen kom jag på att jag vunnit en tävling den senaste veckan, så det var förmodligen det. När jag kom hem och öppnade paketet så var det inte alls ett pris ur en tävling. Det var en gåva från söta Åsa från O-råsa. Tack så hjärtligt säger både jag och Wille. Vilken rolig överraskning! Wille blev jätteglad=)

Ankan är ju bara fööööör söt! Smart ficka på magen där man kan lägga små saker och så har den rassel i rumpan som skramlar gött när man leker med den :)

5 kommentarer:

  1. Åh vad skoj med överraskning! :D min vinst jag vann här hos dej har också kommit fram, men jag har inte hämtat den än för jag vet inte riktigt hur stort det är och om jag orkar bära :)

    haha ja de kanske blir lite fundersamma, men det gör nog inget! Toppen för dom som trillar in och är nya på bloggen, då kanske dom också är med i din tävling :)

    SvaraRadera
  2. Vilka söta! Rolig post är alltid välkommet :)
    Tac för tipset också, ska testa den sidan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig gåva :-) kram

    SvaraRadera
  4. Vad skoj, grattis!


    Här hittar du ett litet inlägg med text om din störtsköna tävling!

    http://lindalovelie.blogspot.com/2011/03/kampat.html

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar