onsdag 16 mars 2011

Vinnare i tävlingarna

Ni får ursäkta att det har dröjt med vinnare i tävlingarna. Som ni vet har jag legat i Kräk-sjukan i några dagar och det har helt enkelt inte funnits tid. Jag har därför heller inte kunnat göra mina "roliga" film-dragningar utan jag fick köra på det gamla "tråkiga" sättet. Så här kommer lite vinnare i tävlingar som avslutats på senaste. 



 

Det är upp till er vinnare att höra av er till mig med era kontaktuppgifter inom en vecka, annars dras en ny vinnare! Hör av er till Erikawilhelmsson@hotmail.com. Hoppas ni blir nöjda med era pris, och Grattis! Fortsätt självklart gärna att tävla i mina andra tävlingar. Snart blir det tävlingsrejs på bloggen då massa härliga tävlingar ska komma ut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar