onsdag 16 mars 2011

Invägning 9

Vikt 16/3:
Startvikt: 80.8 kg
Förra veckans vikt: 77.4 kg
Dagens vikt: 76.8 kg

Veckans resultat -0,6
Kommentar:   Samma sak denna veckan. Jag har varit sjuk och endast tränat 1 gång men förmodligen hjälpte sjukdomen (kräksjukan) mig att gå ner i vikt ändå. Så lite positivt kom väl ur det hela tillslut :) För annars denna veckan har jag ju inte direkt tänkt på vad jag ätit. Det blir så när jag är hemma i Skövde. Man unnar sig det där lilla extra. Det får man göra. Annars blir livet så jädra tråkigt! Första invägningen hos Barnmorskan då visade vågen 77 kilo så nu ligger jag under min startvikt! Tjoohooo.

Min viktnedgång hittills: 4kg
Mått 16/3
Vaden: 38 (-0) sedan start (-0)
Låret: 62 (-1) sedan start (-3)
Höft: 101 (-2) sedan start (-5)
Midjan: 86 (-1) sedan start (-4)
Rumpan : 107 (-1) sedan start (-4)
Bröstet: 93 (-3) sedan start (-10)
Överarmen: 29 (-0) sedan start (-1)
Hals: 33 (-1) sedan start (-2)
Båda låren : 98 (-1) sedan start (-5)

Veckans resultat: -10 cm 
Kommentar:  TACK kräksjukan!! haha. En hel decimeter borta från min kropp. Gött! Visserligen fortfarande pattarna som försvinner sakta men säkert, men som ni ser droppar det även av cm på fler ställen. Jag är i alla fall nöjd. Nu gäller det bara att fortsätta med träningen så att huden blir fast och fin :)

Mitt minskande mått totalt: 34 cm 

1 kommentar:

  1. hej!
    Tävlar ut ett spa kit hos mig :-) kika in om du vill!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar