tisdag 22 mars 2011

Det gäller att ha tur...eller inte?

Jag skulle dra en vinnare nu. Det är 1 på 1160 just nu. Det kanske låter som en liten chans och jag har ju lovat att vinstchansen ska vara stor i denna tävling. Så nu lovar jag att priser kommer delas ut genom andra saker också. Inte bara tur, utan lite andra roliga uppgifter också, kanske lite små-tävlingar i den stora tävlingen. Uppdrag typ. Har ni några förslag? Som jag berättat innan så har denna tävlingen inga bestämda regler, eller ett bestämt slut/början/vinnare. Nej inget är bestämt helt enkelt och kan ändras hela tiden! Rätt så roligt faktiskt :) Så istället för att bara dra vinnare på tur, (vissa har ju aldrig tur) så ska man öka chansen för dom utan tur att vinna helt enkelt. Men hur ska vi göra detta? :)

Personen som hade tur denna gång blev BrittaBloggar. 
Grattis!! Du vinner 3 valfria produkter ur bagen! 
In med dig och välj vad du vill ha och mejla mig dina val sen
Erikawilhelmsson@hotmail.com

Du har 1 vecka på dig att berätta vad du valt, annars måste jag tyvärr dra en ny vinnare.

10 kommentarer:

  1. Låter som en bra ide för oss som har otur *L*

    Du kanske kan skriva ett rim på en av produkterna, och rätta svaret vinner det..

    Eller att du gömmer vinster på din sida så får man leta efter dem..

    SvaraRadera
  2. En bild på en produkt (eller en helt annan bild) där du somat in en viss detalj på. den som först gissar rätt vinner.

    Hoppas allt är bra med er! Kram M o O :)

    SvaraRadera
  3. Undrar en sak, Det där med goodiebag'en, Är det en lott per person per? eller hur funkar det?

    SvaraRadera
  4. Envishet kreativitet och skicklighet är bra nyckelord. Motiveringar, gissningslekar, kreativa länkningar till dig och tävlingen, dig med enväldig domare? Deltävlingar där mest lotter vinner? Man får kämpa för att ta så många lotter det går? (om flera har samma antal så lottas det), jag bara spånar... älskar den här tävlingen :)

    SvaraRadera
  5. Ville bara tala om att jag har gjort bild o textinlägg i min blogg för att få ytterligare några lotter *L*

    SvaraRadera
  6. ja just d, här e länken

    http://lindalovelie.blogspot.com/2011/03/tavling-hos-erika.html

    SvaraRadera
  7. Åh hurra!! JAG VANN! Ska kolla in och välja genast!

    SvaraRadera
  8. Hej:)

    Jag måste få fråga dej en sak:)
    Du har ju blogspot o verkar ju vara väldigt duktig med det här att "greja" med bloggen:)

    det är så att ja har en tävling i min blogg och skulle gärna vilja ha så som du att dom ligger på sidan så man liksom ser pågående tävlingar hela tiden!

    Är det jätte svårt och krånligt eller har du kanske tid/lust att försöka förklara föör mej hur man gör:)

    Ha en bra dag:)

    kram

    SvaraRadera
  9. Jag tycker att tävlingen är kanon som den är :-) Det är ju trots allt många som vinner och det är det viktigaste tycker jag.

    SvaraRadera
  10. Carola: sv: Åh tack :) Det var snällt sagt. Ja det viktiga är att det är många som vinner och blir glada, det tycker jag också=)

    Kevinsmamma: haha. Ja men det ska ju vara rättvist. Inte bara de med tur ska vinna:)

    Maria: Bra idé! Synd att min kamera zoomar så dåligt!

    Britta: Grattis:)

    Lisandra: Självklart hjälper jag!!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar