fredag 3 december 2010

Adventsljus

Jag har helt glömt adventsljusstake!!! Vi har inte tänt något ljus? Hur kan man glömma sånt? Hur kan JAG, som är så fruktansvärt julig och längtar efter julen mest hela året, och börjar julpynta efter midsommar, helt förvirra bort att tända ljuset?? och ännu sjukare. Jag har inte ens köpt några ljus. Vad har hänt här egentligen? och hur löser man detta nu då? ska man tända 2 ljus på Söndag, och så blir 1 ljuset och 2 ljuset jämnhöga?. Det ser väl konstigt ut? det måste ju vara sån där fin trappa. Ska jag då tända ett ljus idag istället? Och försöka låta det brinna tillräckligt som om det hade brunnit en vecka? Åh. Dilemma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar