måndag 17 januari 2011

111 inlägg

Nu cirkulerar det så många listor hit och dit. 30 dagar sanning i flera olika delar och 30 dagar bilder. Jag bestämde mig för att ta tag i detta, och sammanställa några listor, samt att lägga till lite fler roliga saker som jag själv vill skriva om och som jag själv vill läsa om hos andra. Det BÄSTA av allt är att man inte behöver ta det i ordning. När skrivkrampen kommer och man inte har någon fantasi, så är det bara att ta någonting på listan, skriva om det, och sedan bocka av :)

Jag kommer starta en ny kategori som heter "111 inlägg" och jag kommer även ha en egen sida uppe i menyn där "111 inlägg" listan kommer finnas, och där kommer jag länka till inläggen på löpande band. Det var nämligen problemet med 30 dagar listan. Jag körde fast när jag tyckte att ett ämne var tråkigt att skriva om. Nu har jag sållat bort de tråkiga inläggen, och lagt till massa egna. Det blir lite roligare så.

Ni får gärna ta denna listan om ni vill. Länka i så fall gärna tillbaka hit, och skicka gärna en länk till mig så kan jag gå in och titta och länka till era listor! :)


1- 15 fakta om mig
2- Ett tips
5- En röd tråd genom 5 bilder
6- Min favoritleksak som liten
7- Tema mat
8- Mitt blogg namn.
9- En plats.
10- Något jag är stolt över
11- Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad.
12- Mitt favoritbarnprogram som liten
13- Detta kan få mig att gråta
14- Någonting jag samlar på
15- Någonting jag inte kan leva utan
16- En dold talang
17- Ett tidsfördriv
18- Tema Mig
19- Min favoritbok
20- Min favoritfilm
21- Min favoritaffär
22- Mina favoritkläder
23- Mina favoriter på datorn
24- Mina rutiner
25- En bild av min lägenhet.
26- En bild på ett husdjur
27- En bild från i somras.
28- En bild på mig och min familj.
29- En bild av mig själv.
30- Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag och varför.
31- Planer/drömmar/mål jag har.
32- Smeknamn jag har, och varför
33- En stor kärlek
34- En bild av något som gör mig glad.
35- Min favorit tid på året.
36- En bild på mig förra året och nu
37- En bild som jag alltid skrattar åt.
38- Några av mina favorit bloggar med beskrivning
39- En ”Dagens”-lista
40- Tre saker om mig själv
41- Detta gör att jag älskar just dig
42- Vem skulle jag helst träffa, död som levande
43- Ett Pinsamt minne
44- Ett nyligen taget foto på mig
45- En vana jag önskar jag inte hade
46- Favorit-superhjälte och varför
47- En bild på någon/något som har ett stort inflytande på dig
48- En tokig bild.
49- Ställ in ”blanda” på MP3:n nämn de 10 första låtarna
50- Vad skiljer mig från alla andra?
51- Något jag är sugen på väldigt ofta.
52- Ett brev till mina föräldrar.
53- Vad du skulle hitta i min väska
54- Bästa tiden på året
55- Varför jag antog denna utmaning
56- Min favoritlåt
57- Presentera dig själv.
58- Min första kärlek.
59- Mina föräldrar.
60- Det här åt jag idag.
61- Vad är kärlek.
62- Vad är vänskap.
63- Min bästa vän.
64- Ett ögonblick.
65- Min tro.
66- Det här hade jag på mig idag.
74- Det här upprör mig.
76- Det här får mig att gråta.
77- En första.
78- Mina rädslor.
79- Min favoritplats.
80- Det här saknar jag.
81- Mina ambitioner.
82- Den här personen betyder något alldeles extra
83- En bild på Någon jag umgås väldigt mycket med
84- En bild på någon i min familj
85- En bild på en konstig tid i mitt liv
86- En gammal bild på mig
87- En bild på mig och en vän jag inte varit med på länge
88- En bild som jag aldrig lagt upp
89- Tema familj
90- En rolig bild på mig
91- En bild där jag ser bra ut
92- En bild på en person som jag saknar
93- En bild som jag skäms över
94- Tema svart
95- En bild på någon jag tycker är väldigt snäll.
96- En person jag kan berätta allt för.
97- En bild på min vardag.
98- En bild som påminner mig om gamla tider.
99- En person som jag vill vara med.
100- En ovanlig bild.
101- Tema rött
103- En hemsk bild på mig
104- Tema kärlek
105- En bild på någon i min släkt.
106- Den nyaste bilden på mig
107- Någon jag aldrig kommer släppa taget om.
108- Detta är viktigt för mig
109- Min favoritmat
110- Min favoritdrink
111- Detta är jag stolt over

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar