söndag 23 januari 2011

Vi vann en bärsele!

Jag fick precis reda på att jag har vunnit en bärsele hos Mansondust.

Om bärselen.
- Enkel att ta på och av.
- Enkelt att justera remmar för individuell komfort.
- Justerbar bröstrem ser till att selen sitter korrekt.
- Extra stöd för ländryggen som avlastar axlarna.
- Justerbar öppning för babyns ben som växer med babyn.
- Öppnas på bägge sidor.
- Ventilerande BreatheMesh tyg i hela selen för bästa komfort.

 

Nu är jag verkligen superglad! 
Den bärselen jag har fungerar inte direkt längre, för det är inget stöd för ryggen, så jag kan max gå i 5 minuter och sen måste jag ge upp och det hinner man inte mycket på! Gud vad skönt att bära Wille på ryggen när han blir större och vad skönt med extra stöd för ländryggen! 

Tack tack MansonDust.

3 kommentarer:

  1. stort grattis.. hoppas att denna passar bättre..
    annars tippsar jag om en sjal som heter mei tai superbra enligt mig. Jag bär tove i den fortfarande och hon är snart 2.

    SvaraRadera
  2. Grattis! Skulle också behöva en bra bärsele .. du får skriva en liten recension om den sen om den är bra eller inte :)
    Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar