fredag 28 januari 2011

Smördegsinbakad lax & Smördegsinbakade chokladhallon

6 kommentarer:

  1. Desserten såg inte lite god ut!!!!!!! MUMMA!!

    SvaraRadera
  2. Oj så gott det där ser ut! Vi som ska äta lax här hemma idag ... kanske ska jag testa detta recept? :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag som gillar lax hoppade ändå över hela det receptet för jag ville komma till dessertreceptet...
    Mums!!

    SvaraRadera
  4. Det ser riktig gott det där :) man blir nästan sugen ^^

    SvaraRadera
  5. Det där lät riktigt smarrigt! Min karl är inte så mkt för lax men det där lät som något han faktiskt skulle kunna äta ;-) Får förhandla med honom, för jag är sugen på lax, hehe ;-)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar