söndag 30 januari 2011

Informatör/Kommunikatör

 Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor. Jag vet knappt vad det finns för jobb. Jag har bara en liten aning om att jag vill ha ett "Go getter" jobb, om ni förstår vad jag menar.  Jag har hittat två utbildningar som jag tror skulle passa mig. Men jag tycker det är väldigt flummigt beskrivet vad man kan "bli" med dessa utbildningar. Jag vet liksom inte riktigt vad förklaringarna betyder. Är det någon av er som läser eller har läst detta? Eller känner någon som har läst detta? Vet ni lite mer i detalj vilka slags yrken som finns på arbetsmarknaden när man har denna utbildningen? Är det någon som har någon Idé om vad jag kan bli när jag blir stor? :)

Medie- och kommunikationsprogrammet
PR- och informationsprogrammet

Och framförallt vilket ska jag välja? 
Jösses!
 

2 kommentarer:

  1. Min lillasyster läder media och komunikation på karlstad universitet just nu... Hon kanske kan hjälpa dig ? :)

    SvaraRadera
  2. Jag har skickat ett meddelande till dig på facebook så kan du kontakta min syster direkt där ! Ha en bra dag ;) Och lycka till med träningen ! Jag är impad !!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar