måndag 24 januari 2011

Vinn den trojanska hästen


Idag är det måndag, och måndagar är alltid trista, så därför tänkte jag spexa till denna måndagen lite genom att starta en tävling i samarbete med FormoFunktion. Det är snälla Anette som har sponsrat denna tävlingen med en liten trojansk häst. Den trojanska hästen har en lucka där bak och man kan genom att dra i svansen öppna ett litet förvaringsutrymme. Hästen har en tum, så man kan dra runt på den också :) Superfin!

Tävlingsregler

För 1 chans att vinna:
* Gilla FormoFunktion på Facebook.
* Svara på frågan "Hur kan vi göra vår webbshop bättre"
Obs: Skriv ditt svar+facebook namn i en kommentar tillsammans med din E-post.

För extra chans att vinna: 
*För dig med blogg: Tipsa om tävlingen på din blogg. Använd dig av bilden här ovan och länka både till Mitt Nya Liv och FormoFunktion
Obs: Skriv direktlänken i en NY kommentar.
*För dig utan blogg: Mejla 5 vänner+mig och berätta om tävlingen, glöm inte länkar!
Obs: Skriv i en NY kommentar att du har mejlat och tipsat.

Tävlingen avslutas 14/2
Lycka till!

35 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar och gillar Formfunktion på facebook (Sanna Kaakinen). Deras webbshop skulle bli bättre om det hade lite mer färg och en personligare design samt fler prylar, gärna inom barn kategorin.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/january/tavlar-om-en-trojansk-hast.html#comment

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar!
    Gillar på Facebook (Sandra Li) och deras webbshop skulle behöva lite mer färg och fler levande bilder. Till exempel en bild på varan som den är och sedan en bild ur verkligheten. Ungefär som de bilder som de har med krokar/hängare, att man får en inblick i hur man kan sätta dem på väggen osv.

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. För ytterligare en lott har jag bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/january/trojanska-hasten-142.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag har "gillat" (Elin Tegström)
    Jag gillar webshopen så jag tycker inte att dom ska ändra någonting. Det var enkelt, stilrent och lätt att hitta. Gillas!

    mail: elinteg@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. För en extralott: http://edvinsmamma.wordpress.com/tavlingar/

    Nu håller jag tummarna HÅRT och hoppas på tur. För att denna lilla häst skulle Edvin bli överlycklig över att få :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Gillar på FB (Carola Lind) och har länkat till tävlingen: http://mammamuh.blogg.se/2011/january/bloggtavlingar-i-februari.html

    Jag tycker att det inte ska finnas vit text på en hemsida - det är så mycket mer svårläst om man ser dåligt

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  8. Länk: http://mammamuh.blogg.se/2011/january/bloggtavlingar-i-februari.html

    SvaraRadera
  9. Jag tycker att det vid sidvisningarna - alltså längst ner där det står vilken sida man är på och man kan trycka på knappen nästa eller föregående - också ska finnas en knapp "visa alla".

    Jag gillar på fb (STina Gu)!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Gillat på FB (Martina Stolt)
    Och något som kan ändras i webshoppen är rutan under rubriken "Vad kunderna tycker". Den svarta rutan med vit text är lite svår att läsa tycker jag.

    SvaraRadera
  11. LÄnkat här: http://ytterligare.blogspot.com/p/tavlingar.html

    SvaraRadera
  12. Jag är med :) Har gillat dom på fb (Hannele Rantamäki)

    Själv så tycker jag att designen är lite stel..tkr om glada färger när jag besöker en hemsida och lägger till märke på den mer :) Så jag tkr att designen borde ändras lite annars så var sidan sööt :K

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  13. har länkat också: http://mammah.webblogg.se/2011/january/tavlar-1.html#comment


    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  14. Jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/january/trojansk-hast-142.html

    SvaraRadera
  15. Jag gillar på FB, Josefine Andersson.
    Kontaktformulär tycker jag är bra när det finns..

    fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Länk: http://joosefineatavlar.blogspot.com/2011/01/trojansk-hast-142.html



    fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. jag är med!

    gillar på facebook (catharina ottosson)

    ärligt talat så tyckte jag webbshoppen såg lite tråkig ut även om det fanns jättebra saker. tror den skulle bli lite roligare med mer färger :)

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. extralott: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/january/14-februari-trojansk-hast.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Är gärna med och tvälar om denna tuffa förvaring =)

    Har gillat på facebook (Margona Maggi Strömberg)

    Vad kan bli bättre:
    Trevligare utformning med färg, textval, layout...sdan saknar jag verkligen mer varor i barnkategorin!!!! Det är mina tips =)

    Mvh Margona
    maggan_20@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Har tipsat via mail (maggan_20@hotmail.com)

    Mvh Margona

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med!
    Jag gillar inte att det är en vara som är utvald och större när man klickar sig in i de olika kategorierna.
    Sedan tycker jag det är bra när man "hoovrar" över bilderna att det kommer upp information om varan istället för att man skall klicka sig in på varje produkt.
    Annars gillar jag sidan. Lättnavigerad.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  22. Här även länkat här.
    http://care69.blogspot.com/2011/01/14-feb-vinn-den-trojanska-hasten.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  23. Har gillat på Fb!

    +Tycker hemsidan är väldigt enkel
    +Lätt att hitta den man söker efter
    -Väldigt tråkig färg

    Annika Granberg
    flumankan@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag ÄLSKAR derad träleksaker! Hade gärna sett fler sådana :)


    Hoppas på tur!

    Kram
    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  25. Hej,jag är gärna med och tävlar.min son skulle älska den lilla hästen.han älskar att rida på våra ryggar och dra saker,så denna låter perfekt.hoppas på tur.givetvis har jag gillat på fb,simone hanna heter jag där.
    Jag tycker de ska göra om sidan ,ser lite tråkigt med den vita färgen.tycker även att de ska ha lite bättre ordning,t.ex olika fack på t.ex kontakt så man kan se de tydligen och kunna klicka sig in direkt där man kan ta kontakt med de.Tycker det vore kul med lite mer produkter och unika stiler.
    s.hanna2008@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Jag gillar på FB, heter Anna VI där.
    Jag tycker att dem borde rekommendera andra produkter när man trycker upp en produkt typ som "andra kunder köpte/intresserade sig även för dessa produkter", de ger en bra inspirations källa.

    Mvh// Anna Vid
    melinasmamma@live.se

    SvaraRadera
  27. Hej igen för en extra chans att vinna så har jag tipsat om din tävling på min blogg:
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2011/february/14-feb-vinn-den-trojanska-hasten.html

    Mvh//Anna Vid
    melinasmamma@live.se

    SvaraRadera
  28. Jättefin webshop, men man kanske skulle kunna söka på varumärke?!
    Gillar på FB!

    terese_ostberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2011/february/trojansk-hast-14-feb.html#comment

    SvaraRadera
  30. Synes at siden ser helt okej ut. Har handlet en del saker tidligere fordi jeg synes produktene er bra. Servisen er bra, og det er rask leveranse. Liker at de har lagt ut bilder av seg. Det blir mer personlig. Kanskje bör den hvite teksten forandres fordi den er litt vanskelig å se.

    SvaraRadera
  31. Vill absolut vara med och tävla och gillar på FB ( Linda Granberg )

    Jag gillar webbshoppen men lite mer färg skulle inte skada och sen är det bra om man kan söka produkterna efter varumärken

    Hoppas på tur
    Kram Linda

    SvaraRadera
  32. och länkar gör jag här

    http://familjengranberg.blogg.se/2011/february/vinn-den-trojanska-hasten.html

    SvaraRadera
  33. Jeg hadde et innlegg 6.februar. Meningen var ikke at jeg skulle väre anonym. Jeg vil jo gjerne väre med og konkurere.Noe gikk dalt, men her kommer min mailadresse. kirsti_melstrom@hotmail.com
    Hilsen Anne-Kirsti

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med och tävlar!
    Gillar på Facebook Barbados jenn!
    Jag tycker det var latt att hitta runt pa sidan, men som manga andra papekat behovs mer farg, och fler billder for att gora den mer intressant och levande!

    SvaraRadera
  35. Jag har tippsat pa min blogg:
    http://barbados.blogg.se/2011/february/14-februari-trojansk-hast.html

    Sa nu ar allt vi kan gora att halla tummarna EXTRA hart!!!!!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar