måndag 31 januari 2011

Hemma igen

Då var vi hemma i Örebro igen. Bilresan tillbaka gick också bra! Wille vaknade väl efter Laxå och skrek i 20 minuter, sen blev han tyst och nöjd igen. Han insåg väl att det inte hjälpte att skrika, det var motorväg och jag kunde ändå inte stanna. Smart pojk :) 

Nu har jag tagit era råd angående Willes röda rumpa och jag luftar luftar och åter luftar. Han har kissat ner 5 handdukar och hans egna säng på 2 timmar :) Sen kom Magnus hem från jobbet och plockade fram underläggen vi har som står emot väta. Så nu kan han kissa bäst han vill och det gör inget! Men då har han ju förstås inte kissat mer. Mindre smart pojk! :)

Nu ska jag sätta mig och skriva veckans meny, veckoplanering och måndagslista! 
Tradition, Tradition och Tradition.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar