onsdag 12 januari 2011

30 dagar av Sanning del 2

Jag är inte klar med 30 dagar av sanning del 1 än. Men jag vill inte glömma bort denna listan. För det är roligt att ha lite ämnen att skriva om ibland när man har dålig fantasi. Så jag skriver ner själva listan här. Sen så kommer inläggen upp då och då :) Listan hittade jag hos Surrovich.



Dag 1
Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv
*
Dag 2
Meningen bakom ditt bloggnamn
*
Dag 3
En bild på dig och dina vänner
*
Dag 4
En vana du önskar du inte hade
*
Dag 5
En bild på ett ställe du varit på.
*
Dag 6
Favorit-superhjälte och varför
*
Dag 7
En bild på någon/något som har ett stort inflytande på dig
*
Dag 8
Kortsiktigt mål för denna månad och varför
*
Dag 9
Något jag är stolt över de senaste dagarna
*
Dag 10
Låter du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, arg
*
Dag 11
En till bild på dig och dina vänner
*
Dag 12
Varför började du blogga?
*
Dag 13
En bild på ditt rum
*
Dag 14
En bild på dig och din familj
*
Dag 15
Ställ in ”blanda” på MP3:n nämn de 10 första låtarna
*
Dag 16
En annan bild på dig själv
*
Dag 17
Någon du vill byta liv med för en dag och varför
*
Dag 18
Planer/drömmar/mål du har
*
Dag 19
Smeknamn du har; varför du har dem
*
Dag 20
Någon du ser dig själv gifta dig med/bli lycklig tillsammans med i framtiden
*
Dag 21
En bild på något som gör dig glad
*
Dag 22
Vad skiljer dig från alla andra?
*
Dag 23
Något du är sugen på väldigt ofta.
*
Dag 24
Ett brev till dina föräldrar.
*
Dag 25
Vad jag skulle hitta i din väska
*
Dag 26
Bästa tiden på året
*
Dag 27
Varför du antog denna utmaning
*
Dag 28
En bild på dig från förra året, hur har du ändrats sedan dess?
*
Dag 29
Vad har du lärt dig den senaste månaden?
*
Dag 30
Din favoritlåt

3 kommentarer:

  1. Jo, amningen hjälper nog en del. Jag gick prommenader, flera timmar om dagen, när sonen var mindre. Då sov han ju så mkt. ;) Men nu vill han inte åka vagn så länge! Så man kommer inte ut så mkt längre. Speciellt inte nu när de är snö. Annars är ju prommenader toppen. :D Billigt o skönt.

    Blir lätt att man slarvar med maten. Man vilar hellre än o står vid spisen, kanske..

    SvaraRadera
  2. Ja, det låter jag bra! Man får unna sig ibland!

    Kan rekomendera NOKA. Jättegott jämfört med andra shakes. Jag pinade mig igenom en treveckors kur med Nutrilett för inte så längesedan, och det var verkligen vidrigt...

    SvaraRadera
  3. jag gillar nummer 13.. den ser jag fram emot... TIHI

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar