tisdag 18 januari 2011

Nu är jag visst vädur

Som så många andra så har mitt stjärntecken förändrats. Det är lite komiskt med tanke på att alla som kan sånt där, säger att jag är en väldigt tydlig oxe, och jag är villig att hålla med dom. Det mesta jag har läst om oxens stjärntecken stämmer in på min personlighet på pricken. Men nu är jag tydligen vädur? Konstigt. Jag som fortfarande känner mig som en oxe.

Eller


                                                             Här hittar du Artikeln.

Uppdatering: Millah var så söt och uppdaterade mig om att det endast gällde folk som är födda 2011 och framåt. Detta var ju skönt att höra. Jag orkar inte riktigt med en personlighetsklyvning just nu. Det räcker med att Wille ändrar sitt beteende varje dag :) 

5 kommentarer:

  1. Har fått höra nu ikväll av folk att detta gäller tydligen bara dom som föds 2011 och framåt:P

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jaså? Vilken tur. Tänk om min personlighet blivit helt kluven:)

    SvaraRadera
  3. SV: Det har du rätt i.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Å vad bra jag fick bli fisk nu jag har alltid legat mellan fisk och vädur ...

    SvaraRadera
  5. hehe men forfarande får jag gunga fram om jag ska komma nån vart :)

    Jag är oxe men nu är jag visst oxå helt plötsligt vädur. Jag vägrar!!! Det måste väll ändå vara så att som stjärnorna stod när man föddes i det tecknet är man men har dom vart såhär länge äre ju jätte konstigt.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar