torsdag 27 januari 2011

Ljus i mörkret

Jag mår riktigt dåligt över detta med tävlingen :( Riktigt dåligt till och med. Det är väldigt synd med tanke på att jag trodde detta skulle vara roligt för alla, och även mig själv då. Så det blev en ordentlig smäll nu när systemet kraschade och folk hör av sig och är besvikna. Jag förstår att ni är besvikna! Jag försöker ordna detta till det bästa, så ge mig bara lite tid!

Ett ljus i mörkret var i alla fall när jag läste detta inlägget. 
Det fick mig att skratta gott. 

1 kommentar:

  1. Men gumman det är ju inte ditt fel. De som blir arga får väl bojkotta blogger då istället :-)
    Förstår att det var jobbigt för en del att ragga röster men men det var ju inte nobelpriset de slogs om direkt :-)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar