söndag 23 januari 2011

Ålen och Tuppis

Nu märks det att det händer saker varje dag i lilla Willes liv. Varje dag lär han sig något nytt och vill hela tiden utvecklas. Det är verkligen häftigt! Idag har han lärt sig att åla sig fram i sängen, genom att skuffa upp rumpan och sen putta ifrån med benen. Snabbt går det också! Från botten av sängen till huvudändan på bara några sekunder. Sen får jag dra ner honom och sen ska han åla sig upp igen. Så har vi hållt på hela morgonen. Sen tog vi en liten tuppis också så klart :) 

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Det är endast 2 st som hittills röstat och jag är den ene. Men jag röstade på en helt annan bild än vad som visas, när man tryckt på vote. Stämmer den eller har det blivit något fel?

    SvaraRadera
  2. Ha ha,...det var jag som var för snabb!! Allt OK!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar