lördag 8 januari 2011

Fototävling Babybjörn


Nu är det dags att köra igång en alldeles fantastiskt rolig tävling tycker jag, med riktigt fina och bra priser! Det är underbara Babybjörn som sponsrar denna lite annorlunda tävling. Detta är en fototävling där Ni kära läsare bidrar med era underbara fotografier!

Tävlingsregler

Alla tre steg måste utföras!

1. Skicka ditt favoritfotografi till ErikaWilhelmsson@hotmail.com. Det kan vara det bästa fotot ni taget, det sämsta fotot, det roligaste, det vackraste, det sötaste, osv osv. Helt enkelt ett fotografi som du tycker om! :) Det måste vara ett fotografi du själv har tagit!

2. Publicera ditt fotobidrag tillsammans med tävlingsbilden på din blogg där du skriver om tävlingen tillsammans med länkar till både Mig och Babybjörn. Alternativt på din facebook, eller mejla mig+3 vänner. Skriv med länken till inlägget i mejlet!

3. För att kvalificera dig måste du svara rätt på frågan. "Hur många olika bärselar har babybjörn?" svaret hittar du hos Babybjörn. Skicka svaret i Mejlet, INTE i kommentarerna.

4. Valfritt. Skriv gärna en kort förklaring till varför du har valt ditt kort. 

Jag väljer ut finalister som jag publicerar på bloggen, sedan får läsarna rösta på det fotot de tycker bäst om. Det fotografi som fått flest röster när tävlingen avslutas vinner och fotografen får välja mellan dessa underbara priser som visas ovan!

Innan den 22/1 vill jag ha era tävlingsbidrag!

17 kommentarer:

  1. Har tipsat om din tävling i min tävlingstipsarblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2011/january/fototavling-221.html

    SvaraRadera
  2. Jag är givetvis med och tävlar om denna underbara chans, skulle verkligen behöva en sådan matstol, då vår dotter behöver något säkrare än den hon har just nu. :)

    Se länk nedan:
    http://florafie.blogspot.com/search/label/Deltar%20i%20t%C3%A4vling

    Nu håller vi alla små o stora tummar. :)

    tack för en bra blogg,
    mvh Sophie o lilla Hilma

    SvaraRadera
  3. Jag är SÅÅÅÅ med. :) Har skickat mitt bidrag på mailen.

    SvaraRadera
  4. Elias å ja e oxå me.. du har ett bidrag på mejlen:) otroligt fina priser du hade så man hoppas på vinst såklart:)

    SvaraRadera
  5. Sådär.. nu var man med..

    http://hannablog.blogg.se/2011/january/fototavling-babybjorn.html

    SvaraRadera
  6. Jag är med, här är direktlänk till mitt inlägg på bloggen:
    http://myhannas.blogg.se/2011/january/tavling-8.html#comment
    Jag har skrivit motivering och varför jag just valde den bilden på e-mailen. Har också skickat bilden där :)

    Hoppas hoppas hoppas jag vinner!

    SvaraRadera
  7. Du har nu fått mail med mitt tävlingsbidrag!

    Mvh Eleonor

    SvaraRadera
  8. Eleonor. Jag fick inget mejl med ditt bidrag. Däremot fick jag 30 tomma mejl från dig. Jag vet inte hur du lyckades. Men du får gärna prova igen :)

    SvaraRadera
  9. Pinsamt värre, min puckade dator skickar 55 tomma mail när jag försöker skicka mitt tävlingsbidrag! Har ingen blogg så jag tänkte tävla genom att tipsa 3 vänner, som också fått 55 tomma mail, vad gör man?

    Kanske du kan maila mig på: eleonor.hallbus@telia.com och sen kan jag svara dig med mitt tävlingsbidrag, om du har tid/lust!

    Mvh Eleonor

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Jag är med och tävlar.
    Har skickat mitt bidrag till din mail och lagt upp de i bloggen.

    Mvh/Anna Vid
    melinasmamma@live.se

    SvaraRadera
  11. Nu har jag skickat iväg ett bidrag. Bättre sent än aldrig :)

    SvaraRadera
  12. Jag är med såklart och höll på att missa att maila, trots att bilden legat inne ett tag :)

    Här är länken till mitt bidrag: http://theotott.blogg.se/2011/january/jag-tavlar-om-en-produkt-fran-baby-bjorn.html

    Håller tummarna!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  13. Har skickat mitt bidrag på mailen =)
    Mvh Margona

    maggan_20@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. vill absolut vara med och tävla och har mailat dig och mitt bidrag finns här

    http://familjengranberg.blogg.se/2011/january/tavla-om-en-produkt-fran-baby-bjorn.html

    Kram Linda

    SvaraRadera
  15. Självklart ska jag vara med, hade ju tänkt skicka in tidigare men började kolla igenom mina gamla foton och glömde av mig :)

    http://actioonradar.blogg.se/2011/january/fototavling-babybjorn.html#comment

    SvaraRadera
  16. Jag blev sådär osäker nu.. Mitt bidrag - svarade jag på frågan!?

    SvaraRadera
  17. Jag har tävlat
    - mailat till vänner
    - facebook
    - bloggen

    har skickat bidrag och text till dig

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar