söndag 23 januari 2011

Fashionista....not

Jag har aldrig direkt varit så kunnig på detta med mode. Vad som är inne och ute. När jag väl fattar grejen, och också tycker att det där nya, coola, också är snyggt, då är det redan ute igen! Ge mig typ 2 år och sen hajjar jag grejen och följer med på Modetåget, men då har det där klädesplagget som jag precis skänkt till myrorna blivit "inne" igen och det nya fräscha jag precis köpt, det är "såååå 2010". Suck och stön!!

ps. När kommer Manchester tillbaka?
Jag älskar Manchester!

3 kommentarer:

  1. När manchester kommer tillbaka???? Har det någon gång varit ute sedan 1966. -Inte i min garderob i alla fall.
    //Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar i klädbutik.. och manchester ÄR tillbaka! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar