tisdag 18 januari 2011

Skrik

Jag kan ju varna redan nu för att det inte kommer bli mycket bloggande idag! Wille skriker. Och då menar jag inte just nu, utan hela tiden! Vi vet inte riktigt vad som hänt men han har hittat en helt ny nivå när det gäller att skrika. Wille har alltid kunnat skrika, tänkte skriva om det i ett eget inlägg för jag behöver lite tips. Hur som helst nu skriker han i ren hysteri det spelar ingen roll vad vi gör. Igår kväll skrek han hysteriskt i 3 timmar sedan lyckades vi få honom att sova i vagnen sittandes!

Det är väl en fas, en skrikfas och det är bara att ta det! Han lär sig så sjukt mycket nytt nu och snabbt går det så det klart man blir förvirrad och inte finner ro när man är bebis.

Hoppas för hans och vår skull att fasen är kort så Wille solstråle kommer tillbaka snart!



Såhär kommer vi ligga mest hela dagen för det är enda stället han finner lite ro, vid tutten. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer:

  1. Fin blogg du har :)
    Hoppas dagen är bra!

    SvaraRadera
  2. Söt :)
    Han kanske får tänder, träningsvärk eller annat sånt där :P Kankse lite liten än för de men.

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis. Du är en av vinnarna. Maila mig din adress så skickar jag paketet snarast =)

    sara.tilling@hotmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar