onsdag 26 januari 2011

Hindersmässan

Nu är det hindersmässan i Örebro. Det betyder att hela stan luktar Kanderade mandlar. Åh vad jag älskar't! Det var en ren pina att gå genom stånden och inte få smaka nått. Men jag klarade det! Mina 1.8 minus på vågen i morse gav mig ännu mer motivation :)

Jag hade tänkt köpa strumpor också, för första gången i mitt liv, jag glömde ju att göra det på Ullared (när jag hade tänkt göra det för första gången i mitt liv) vi gick och tog ut pengar för att handla för dom tog inte kort. 14 par för 100 kronor! Riktigt fina också. När vi skulle gå tillbaka började Wille skrika som f** och vi bestämde oss för att gå runt lite istället för att stanna och plocka strumpor, och återvända när Wille lugnat sig. Men sen började jag frysa jätte mycket och vi gick hem istället. Det blir liksom aldrig av att jag får egna strumpor!

Så på Fredag är det jag som går ner till mässan och köper mig 14 par strumpor! Sen ska jag ha kanderade mandlar, fudge, munkar, remmar, sockervadd. Ja förmodligen kommer jag inte äta allt. Men det är i alla fall vad jag fantiserar om just nu!

1 kommentar:

  1. Vinnaren är utsedd och heter Linn. Detta står även i tävlingsinlägget, jag skriver inget eget inlägg för att berätta vem som vunnit utan kontaktar vinnaren via mail och vid tillfälle skriver jag ut namnet under respektive tävlingsinlägg! :) Tycker det är så krångligt att kommentera bloggar som är blogspot. krånglar hela tiden, därför jag inte skrivit till dig och kommentarena skickas oftast inte!, men som sagt du ser under tävlingsinläggen! mvh Maria

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar