måndag 17 januari 2011

Meny v.3

3 kommentarer:

  1. Jag kunde inte på något skumt sätt kommentera i kalasbolagetstävlingens inlägg så jag får göra det här då :)

    Måste först säga att gud så smart och göra veckoschema :) De skulle vara något för mig då jag måste ha mkt strukturering.

    Är det inte svårt att komma på maträtter?

    ******************************************
    Angående tävlingen då

    http://wifeey.blogg.se/2011/january/tavla-och-vinn-till-ditt-barnkalas.html

    Jag ger det en chans. Brukar ändå inte tävla , men någon gång kanske man har tur hehe

    Lägger dig på bloglovin också för jag fastnade verkligen för din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Jo det är rätt så svårt att komma på maträtter. Jag och min sambo turas om vecka för vecka, och så har vi en kokbok som vi tittar i :) Lycka till i tävlingen,

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Vad roligt att du är med och tävlar! Lägg gärna till mig på bloglovin så att du inte missar när vinnaren dras. Ja eller om du bara rent allmänt trivs i min blogg då, förstås. ;)
    pöss på dig!

    ps. det går inte att kommentera inlägget till tävlingen du är med i... :/

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar