fredag 14 januari 2011

Sönder!

Min gitarr är sönder!! Skit åsså! Jag köpte ett stämningsprogram till iphonen för 38 kronor i appstore. Eftersom jag tappat bort min gitarrstämmare och jag ville verkligen spela!! Jag brukar aldrig köpa så dyra saker i appstore, för man vet inte vad man får, men nu testade jag. Programmet fungerade jättebra! På alla strängar utom A. Men det var inte programmets fel, det var gitarren. Suck. Jag kan inte stämma A-strängen. Själva snurrgrejjen har liksom hoppat ur banan och gått sönder.

Så nu har jag ingen gitarr längre!! Suuuuuck

1 kommentar:

  1. sv: tack! jag själv trivs väldigt bra i den nya frisyren.. :)
    gah. va trist med gitarren går det inte att laga??

    kan du inte göra så att du har en viss mängd godis som ska räcka hela veckan i stället? det kanske blir för jobbigt för dig om du ska hålla godis ett borta under veckorna.. eller tillåta naturgodis under veckorna..

    för oftast så är det ju inte sötsuget man har utan man är van att äta något till filmen eller tvn på kvällen så är det iaf för mig.
    jag själv försöker att sluta helt med både godis och chips bara för att bli av med vanan att äta på kvällen.. för det är ingen bra vana ..

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar