lördag 29 januari 2011

Dinner for smucks

Idag har det inte blivit mycket bloggande, jag bestämde mig nämligen för att åka hem till Skövde en sväng. Min Farmor fyller 91 år imorgon så vi ska dit och fira henne. Det var första gången jag åkte med Wille själv i bilen, det gick superbra. Vi har en leksak som vi köpte i Ullared som är min räddare! Det ser ut som en apa och så kan man sätta fast han i svansen överallt typ. Trycker man på näsan spelar den olika melodier och den har en bitring i ena handen och ett löv som prasslar i andra. Wille älskar den. Jag satte fast den i hans bilbarnstol och när han började gnälla så tryckte jag på nosen och Wille blev direkt lugn igen:) Toppen!
 
Jag vill tipsa om en film som jag precis såg med mina föräldrar. "Dinner for schmucks" Jag tänker inte ens försöka skriva en beskrivning av filmen, den måste helt enkelt upplevas utan några föraningar. Jag tänker bara säga att den är helt underbar, mysig, konstig, härlig och rolig film. Jag garanterar att du kommer må bra efteråt, även fast den självklart blir lite amerikansk ibland.

 
Dinner for schmucks får 4 av 5 E
 
 
Hoppas ni har haft en bra dag!
Godnatt
 
 

6 kommentarer:

  1. Den filmen vill jag se, bara jag får sambon på sånt där komedi humör =)

    Längtar tills jag får börja ta tag i mina matvanor och gå ner alla gravidkilon. Hann ju precis få ordning på matrutiner och gått nere alla kilo när jag blev på smällen igen :)

    SvaraRadera
  2. Har funderat på den men tyckt att den verkat så väldigt överdriven när man ser på reklamen.
    Kanske man ska ge den en chans då.

    Fler som såg den just igår har jag märkt ute i blogosfären :-)

    SvaraRadera
  3. En fråga vad vinner man i tävlingen baby Björn

    SvaraRadera
  4. Man vinner antingen en matstol babysitter eller bärsele

    SvaraRadera
  5. Men tvåan då o när. Avslutas tävlingen

    SvaraRadera
  6. får tvåan oxå välja på allt

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar