lördag 8 januari 2011

God förmiddag

God förmiddag

God förmiddag allesammans. Här ligger jag i mitt gamla flickrum. Tänk att här har man växt upp och nu har jag en spjälsäng bredvid min säng.
Det är så häftigt på något vis. Vad snabbt det gått egentligen. Jag ligger här och blir nästan lite nostalgisk. Så många killar man gråtit över i detta rum, så många hemlisar som har blivit skapade, så mycket bus man hittat på, så mycket lek och glädje och familjemys och ja vilket underbart rum det varit!

Wille har precis somnat 10.20 som vanligt. Nu sover han fram till 11.40 typ. Så nu ska jag passa på att sova förmiddag. Natten har varit helt ok. Men det är fortfarande tufft! Wille har inte alls
Bra nattsömn helt enkelt och vaknar och vill snutta så fort man gör minsta lilla ljud från sig.
Men men! Jag ska prova en ny sak när jag kommer upp till Örebro!

Idag kommer babybjörn-tävlingen upp! Så den får
Ni inte missa!

Over and out
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar