lördag 8 januari 2011

Hur fan kan man vara så dum?

Jag såg detta klippet och jag blir alldeles skakig här. Hur finns det sånna här människor? Va? Jag är verkligen upprörd och tyvärr kommer mina svordomar fram när jag är upprörd. Men jag måste bara säga. Vad är det för jävla idiot som hissar ner sitt barn på ett tågspår bara för att slippa en tågkontrollant? Sen att personen också är så otroligt dum att hon ser till att skydda sig själv först när hon inser att tåget kommer, och lämnar sin lilla dotter på tågspåret ensam! Det som stör mig allra mest är att mamman verkar inte ens bry sig. Hon står och tittar på när tåget kommer, hon ser knappt brydd ut, och just då precis i den sekund hade hennes dotter kunnat bli totalt mosad.

Nej detta får mig så illa till mods, och jag tycker så fruktansvärt synd om den lilla flickan som blir lämnad på spåret helt ensam av sin egen mamma.

4 kommentarer:

  1. Hej, kul att du är med i tävlingen och lycka till!
    Såg förresten rubriken på detta klipp så jag skippade att kolla den. låter ju idiotisk vad folk hittar på.

    SvaraRadera
  2. Sök på baby brianna på youtube så lovar ja dig att du inte kommer kunna sluta skaka

    SvaraRadera
  3. Nej men usch Maria. Sånt där kan jag inte se på. Jag börjar gråta bara jag läser rubriken! Fy fan fy fan fy fan.

    SvaraRadera
  4. Usch fy fan säger jag bara, alla dessa sjuka människor. Hur i helvete kan man vara så förbannat snål att man ens tänker tanken även om man är säker på att tåget inte kommer, hoppas för dotterns skull att socialen gör något för ingen frisk människa riskerar sitt barns liv för några små slantar!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar