fredag 7 januari 2011

Andreas Weisse

Andreas Weisse. Gotta love him!! Han är ju så charmig så jag blir tokig! Hur kunde jag tycka så illa om honom i början av idol? Killen har ju Verkligen star-quality och jag hoppas vi får se honom fler gånger i rutan! Go Andreas Go!

Uppdatering: och Björn Ranelid ska vi inte snacka om. Han skulle kunna prata omkull vem som helst:) "vi doppar våra fötter i bläck och skriver världens längsta dikt" oj oj oj. Vilka ord! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Neeeeej det finns INGEN människa jag just nu stör mig så mycket på som jag stör mig på honom! Varför..? Ingen aning.

    SvaraRadera
  2. ÅH! Äntligen någon som tycker som jag haha! Weise är jättecharmig och söt :D Är helt ensam i min umgängeskrets att tycka så hehe

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar