onsdag 26 januari 2011

Invägning

Det är hårfärg som har skvätt på vågen om ni undrar varför den är prickig :) 

Vikt 26/1:
Startvikt: 80.8 kg
Månadens Målvikt: 79.4 kg
Dagens vikt: 79 kg
Resultat: -1,8 kg
Måndagens Målvikt avklarat 26/1

Denna veckan blev resultatet lite bättre än förra:) Men det kanske är som ni säger att det tar ett tag för kroppen att ställa in sig. Nu är det ändå fjärde veckan utan godis. Jag trodde jag skulle gå ner i vikt bara av att sluta äta sötsaker, eller kvällsmackorna, eller att småäta. Men det gjorde jag inte. Jag stod bara still. Men nu har jag ju även tagit tag i träningen, så nu har det börjat rulla på! Ibland syns det ju inte på vågen utan mer på måtten, så jag ger det ett försök att mäta mig!
Mått 26/1
Vaden: 38
Låret: 65
Höfter: 106
Midjan: 90
Rumpan : 111
Bröstet: 103
Överarmen: 30
Halsen: 35
Båda låren : 102

Kommentar: Detta ser ju inte alls roligt ut. Men jag ska kämpa och få bort så många cm jag kan. Just nu är mina mått lika mycket som karossen på denna husvagn. Det känns ju sådär kan jag tycka :)

3 kommentarer:

  1. Kul du gått ner så mycket :D:D Känns bra va? Man behöver nog se måtten för att orka ta tag i det. Måtten brukar gå ganska snabbt men även det stannar ju upp. Om din överarm går segt kan jag säga de går jätte långsamt för mig. Pendlar mellan 30-32 heeeeela tiden. Så går de neråt för dig fåru ge mig tips :D:D

    SvaraRadera
  2. Här ska det inte va jämna nummer när jag kollar på tv, 3,6,7,11,13,16 och 21 går bra haha :)

    SvaraRadera
  3. va duktig du är, och vad peppad man blir när det visar minus på vågen:)
    allt blir genast så mycket roligare:)

    Mysig blogg du har föresten, har precis hittat hit;)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar