söndag 30 januari 2011

Tack för din gåva

Jag vill tacka min mamma, som precis skänkte 500 kronor till min insamling för cancerfonden. En kär vän till henne gick nyligen bort i cancer. Det är en så skrämmande sjukdom. Så hemlig. Så arg. Så hemsk. Den kan drabba vem som helst, när som helst, och det finns ingenting man kan göra för att skydda sig.

Men någonting vi kan göra, är att skänka en gåva till forskningen, så att den gör framsteg! 50 kronor har nästan alla råd med! Kommer du må sämre av att vara 50 kronor fattigare? Nej. Skänk 50 kronor till insamlingen och jag kan garantera dig att du kommer må bättre! Skänk en gåva till insamling och stötta kampen mot cancer.

SMS:a 
BESEGRA 4619 ditt namn 
till 72988 
så skänker du 50 kronor. 

TACK!

Vi har skänkt pengar till insamlingen

Lilla Fjärilen Design 1000 kr
Inger Wilhelmsson 550 kr
DinTräning 500 kr
Petrionella Emilsson 360 kr
NiceParty 350 kr
DobiDobi 350 kr
Josefine Andersson 150 kr
Martina Rönnmark 150 kr
Erika Wilhelmsson 100 kr
Kim Wikström 100 kr
Jessica Hedberg 50 kr
Erika Ohlsson 50 kr
Lars Andersson 50 kr
Magnus Brogren 50 kr
 

Vi har skänkt produkter till auktion

NiceParty har skänkt en mordgåta till ett värde av 850 kr
Myownstyle har skänkt smyckespaket värde 550 kr
Fill & Tell har skänkt "Bästa boken om mig-inte så lite kaxig" värde 350 kr
Personlig almanacka har skänkt en almanacka värde 300 kr
HandByMiMA har skänkt ett sovskydd värde 200 kr
Nizzy har skänkt en nappbehållare värde 100 kr
NimsDesign har skänkt ett Specialdesignat halsband
DobiDobi har skänkt en body värde 200 kr
Hjälper ni mig att fylla på listan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar