måndag 31 januari 2011

Alltid lika sent

 Det blir alltid lika sent innan jag lägger mig! Det spelar ingen roll att jag bestämmer mig för att jag ska komma i säng tidigt om kvällen, det händer inte! Varje morgon är jag lik arg på mig själv att jag inte gick och lade mig tidigare, men varje kväll är jag där igen "15 minuter till". Det är så dumt!! Jag tror jag kommit i säng innan 00 typ 3 gånger sedan Wille kom! Och eftersom han vaknar med max 2 timmars mellanrum, oftast mindre, så behöver jag mer sömn! Nu måste jag börja tänka på mig själv, och nu är det jag som går och lägger mig! 


1 kommentar:

  1. Känner igen mig till fullo! Som om jag skulle skrivit inlägget själv:S Sen vi (eller mer jag) tog tag i nattsömnen med lille M har det blivit mer sammanhängande sömn för mig men jag går ju fortfarande och lägger mig sent. Utnyttjar inte precis att jag nu skulle kunna få sova många timmar i sträck:( Men när ska man få gjort en massa, både måsten och mer kul bloggläsning m.m., om inte nattetid när barnen sover... Hoppas du inte är alltför trött idag! Ha en bra dag.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar