söndag 16 januari 2011

Vinnare hör av er! :)

Då har jag lite vinnare att ropa ut igen. Ni som inte har hört av er. Det är lite tråkigt tycker jag! Tävlar ni så får ni väl även gå in och se om ni vinner? Jag menar, varför tävlar man annars? Självklart kan man råka missa ett inlägg, så nu ger jag er här en sista chans. Hör ni inte av er inom 1 vecka så går priserna till någon annan helt enkelt. Vad barsk jag lät nu :) Men ni får faktiskt skylla er själva. Jag vill bocka av lite tävlingar.

Jag söker alltså

Isabella Lindmark för du har vunnit 500 kr festlekar.
Annica Karlsson för du har vunnit 300 kr festlekar.
Amanda Bach för du har vunnit 100 kr festlekar.
Susanne (Gotland@speedmail.se) för du har vunnit 250 kr väggdekor.
Carola (Carola@officefixarna.com) för du har vunnit ett sovskydd

Hör av er till mig.
Erikawilhelmsson@hotmail.com

4 kommentarer:

  1. Jag tycker inte alls att du är barsk, utan väldigt generös som ger dem en hel vecka till.
    Jag tycker du skall dra nya vinnare istället. ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja men tävlar man så vill man väl se om man vunnit? :) Jag menar, man tävlar väl för att man vill vinna? Det vore konstigt annars, haha

    SvaraRadera
  3. Men oj vad roligt att vinna hos dig! Vad roligt att du vann hos mig och jag hos dig :-) hehe. Jag mailar dig nu! :-D

    SvaraRadera
  4. Jag har allaredan fått min vinst, så allt är OK!
    Hälsningar Susanne

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar