torsdag 20 januari 2011

Beautiful Blogger Award

award

Då har jag fått en sån här Beautiful blogger award igen. Jätteroligt! 
Tack snälla Josefine som tänkt på mig! :)

Regler:* Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.
* Ge Awarden till 7 andra bloggare.

* Skriv 7 intressanta saker om dig själv...

1. Jag har störtat med luftballong. Jag och min pappa åkte luftballong och piloten missbedömde väl avståndet lite så vi fick gå på nödlandning. Det mest sjuka av det hela var att piloten övergav oss. Han hoppade ur korgen. Men tji fick han, för det var typ han som skadade sig mest. Han hamnade ju under korgen och verkade vara mest tagen av situationen av oss alla. 

2. Jag har helt sjukt böjbara leder. En gång när jag bröt Tummen så fick jag bedövningssprutor och sedan kunde doktorn böja tummen hur mycket som helst utan att det gjorde ont. Men det som var lite roligt var att han kunde böja lika mycket med den andra tummen. Det blev en snackis på sjukhuset.


3. Jag tycker att det sexigaste på en kille är hans händer
 
4. Jag är rädd för spöken. Det kanske låter knäppt men jag tror att det måste finnas andliga väsen och det jag är mest rädd över är när dessa andliga väsen bestämmer sig för att visa sig för mig. Så jag är inte rädd för inbrottstjuvar, rånare, mördare, etc. Jag är rädd för monster under sängen och spöken på vinden. 

5. Jag sjunger ofta fel! Sångtexter fastnar lätt, fast inte alltid helt hundra korrekt och när man sjunger vill man ju helt plötsligt inte börja mummla. Så jag hittar helt enkelt på vad som ska vara i mitten. Detta går ju bra när man är själv hemma, men tyvärr inte lika bra när Magnus är hemma. Jag fick en bok av Magnus "saltmannen" (<--länk till hemsidan där du kan hitta roliga citat) med bara massa citat av folk som sjungit fel. Min favorit är "I´ve got shoes, they're made of plywood" istället för "I've got chills, they're multiplyin'"

6. Jag kör väldigt lätt fast i saker, som jag nöter sönder. När jag exempelvis tycker om en film, så ser jag på filmen 13 gånger i rad, när jag tycker om en låt, har jag den på repeat i flera dagar, när jag tycker om en maträtt, kan jag äta det varje dag i en vecka, hittar jag ett spel jag gillar, spelar jag 24 timmar om dygnet. Etc.

7. Jag har fruktansvärd tandläkarskräck. Tydligen. 

Här kan du läsa 7 andra "intressanta" saker om mig.
Från när jag fick awardet förra gången.   

Jag utmanar
 

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar