måndag 24 januari 2011

Meny v.4

3 kommentarer:

  1. Nu är vinnaren dragen titta in om du är den lyckliga. :)

    SvaraRadera
  2. Lasagne it is! :)
    Suverän veckomatsedel, skulle man behöva snickra ihop en själv varje vecka. Men idag får det bli lasagne! :)
    Trivsam blogg du har, me like.

    Ha en härlig måndagskväll, själv ska jag och sambon ge oss iväg och träna ikväll - gött!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du kan lägga ut lite recept ibland på din mat! Någon gång ibland, det är så kul att få tips på kryddningar och sånt från andra.
    Och på lördag så kan jag absolut tänka mig att komma förbi på en fika? =) SMSar dig! Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar