tisdag 11 januari 2011

Porr

"Rose-Marie- Det låter som du vill lägga upp en porrfilm! "

När jag läser igenom mitt tidigare inlägg om videbloggen så har jag skrivit "Är det någonting ni vill att jag ska prata om, eller göra?:)" Det lät ju faktiskt kanske lite konstigt. Men jag menade utmaningar. Om ni har någon rolig utmaning, eller nått annat tramsigt. Jag har aldrig direkt följt videobloggar så jag vet inte vad man gör i dom. Men utmana varandra i olika utmaningar gör man ju i skrivna inlägg, varför inte i vlogg inlägg? Jag ska bestämt starta en utmaning. Jag vet bara inte om vad än. Men jag återkommer! Jag ska klura på det under kvällen. Sen ska jag utmana DIG! och dig. Och dig också. Du kommer inte undan.

2 kommentarer:

  1. Ja det var stort. :p
    Vad vägde din son när han föddes?
    Barn över runt 4.5 kilo och uppåt brukar gå snabbare upp i vikt har jag hört av vänner med stora barn.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar