fredag 14 januari 2011

Nu får ni faktiskt...

Bjuda på auktionen! Nu behöver insamlingen få en knuff! Halsbandet är bara uppe i 80 kr. En bråkdel av vad halsbandet är värt! Det är ju ett specialdesignat halsband! Det finns bara ett sånt i hela världen och den symboliserar någonting vackert!

Designerns egna ord om halsbandet: "Min tanke har gått i rosa och blått eftersom det finns rosa och blå bandet, för varje pärla kan man tänka positiva tankar. Hjärtat hänger fast med ett klolås och går att ta bort om man vill. Halsbandet är ca 96 cm + hänget 5 cm."


Kom igen nu folket. Köp ett halsband till er själva och samtidigt skänker ni pengar till cancerfonden!! Auktionen avslutas kl 22.00 ikväll. Gör en god gärning!

Länk till Auktionen

4 kommentarer:

  1. Hejsan
    Jag skulle gärna buda på halsbandet men jag förstår inte riktigt hur jag ska göra...
    För det är ett väldigt fint halsband och pengarna går till en väldigt fin sak!

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja det får du mer än gärna göra! :)
    Hoppas allt är bra med dig? :)

    SvaraRadera
  3. Kim. klicka på länken till auktionen. Där står det precis hur du ska göra.

    Så gå gärna in där och buda! :) Det är bara att lämna en kommentar med ditt bud.

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! du är vinnaren i min bloggtävling och har vunnit en personlig almanacka!
    maila mig på info@joannahalvardsson.se så ska jag fixa så du får ditt pris grattis!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar