söndag 16 januari 2011

Jag har vunnit igen! :) och igen, och igen! :) åååh

Nu har jag sånt flyt känner jag. Så nu svävar jag på molnen här. Nu var det så längesedan jag vann någonting och så helt plötsligt har vinsterna bara sprungit in. Så många tävlingar jag deltagit i! Så äntligen lite vinster :)

Jag har vunnit spelet Sillyseason hos Annika till min Pappa med motiveringen.

"jag har ingen direkt koll
på denna sporten fotboll
men det har sannerligen min far
och han har verkligen barnasinnet kvar
så låt mig vinna detta spel
för att glädja min pappa vore inte fel!

Inte så bra kanske.
Men det kom från hjärtat=)"

Sen har jag vunnit ännu en personlig almanacka hos Isabell Det var ju inte riktigt meningen. Jag deltog i tävlingen för att vinna en almanacka till min syster som älskar almanackor lika mycket som jag. Jag deltog i två stycken tävlinger hos två olika bloggerskor för att öka mina chanser att vinna. Men så hade jag sån sjuk tur så jag vann i båda. Ojsan. Så nu har jag visst två almanackor. Men då kan jag ju faktiskt glädja två personer! :) Jätteroligt.

Sen såg jag precis att jag vann spelet Vuxenpoäng hos Modeliicious. Frågan var "Beskriv din syn på att vara vuxen" och jag skrev "Vuxen är man då man sätter undan sina sista pengar från lönen till "pensions sparandet" istället för att shoppa :)"

4 kommentarer:

  1. Grattis till dina vinster!
    Visst är det kul när man har lite tur!

    Hälsningar Susanne

    SvaraRadera
  2. Grattis, det måste vara karma, du verkar ju göra gott och då får man gott tillbaka :)

    SvaraRadera
  3. Nämen nu får du väl ändå hejda dig med vinsterna, tänk på oss andra haha
    (ska jag säga som var och hämtade ut två vinster hos postombudet idag :-)

    SvaraRadera
  4. Tack för ditt bud!

    (Det är såå härligt när man vinner! Brukar vara så för mig med, vinner ingenting på jättelänge och sedan vinner jag massa!)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar