lördag 15 januari 2011

Stök i kök


Det där med att sova hela natten blev inte av. Jag fick panik runt 01.00 eftersom jag ännu inte hade somnat och när jag väl ska få sova hela natten vill jag verkligen sova HELA natten. Så jag bestämde mig för att jag lika gärna kunde ta Wille och skjuta upp min sova hela natten till idag, ikväll ska jag lägga mig tidigt! 

När jag vaknade gick jag ut i köket och där möts jag av Magnus och Wille nakenfis. Magnus hade bakat 2 olika sorters bröd, han hade varit och handlat, han hade gjort tzatziki inför kvällens middag och han hade dukat fram till frukost med smoothies och kokta ägg. Jag tror inte jag kan säga det för ofta, men jag är så oerhört lyckligt lottad!! 

Idag har vi även varit på en skön promenad och matat fåglarna nere vid ån och nu ska vi ta tag i middagen för kvällen som blir Panerade kycklingfiléer med hasselbackspotatis och till detta en grekisk sallad. Efterrätt en fräsch fruktsallad.   

Hur har er dag varit?

2 kommentarer:

  1. - lång frukost
    - medverkan vid städning av huset
    - skidtur med din storasyster
    - härlig lunch, stekt kyckling med hasselbackspotatis
    - 15 km på löpbandet
    - kollar VM i handboll
    - Tar fram kvällsmysmat till din mamma som kommer hem från jobbet på teatern ( färska räkor, aioli, grönmögelost, baguette)
    - ????????
    // Pappsens dag

    SvaraRadera
  2. -Lång frukost
    -Medverkan vid städning av huset
    -Akvarellmålning
    -Handla
    -Jobbade på "All shook up"
    -Mys med räkor och pappsen
    //mamsens dag

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar