torsdag 13 januari 2011

Orolig för tidigt?

Hur länge får det gå innan man normalt får bli orolig för att det hänt nått? Magnus slutar kl 16 och brukar alltid vara hemma i tid! Nu är klockan 17.17 och han är inte hemma än. Hans mobil är avstängd och när jag ringer hans jobb säger dom att han har åkt hem. Nu kommer det upp massa hemska bilder i skallen att han har blivit påkörd eller något annat hemskt! Han är säkert bara på ICA. Men åh vad sårbar man är nu när man har barn ihop!


Pappsen se till att komma hem nu, vi saknar dig! Och är en gnutta oroliga!

Uppdatering: Magnus var och lämnade plasma. Han hade berättat det för mig. -Amningsminne! Suck

7 kommentarer:

  1. och gud vad jag känner igen det där..
    det finns inget värre än att gå hemma och vänta när männen inte hör av sig.. hoppas att han är hemma nu..

    SvaraRadera
  2. Minnet är bra, men kort - eller hur? :) Haha, vet precis hur det är.

    Fin blogg du har! :)

    SvaraRadera
  3. Haha, denna amningshjärna ;) Men jag förstår att du blev orolig ... det skulle jag också blivit!
    Kram

    SvaraRadera
  4. SV: Jag ska försöka få tid till att skriva ett inlägg om det och tipsa fler. Vad heter du där inne? Jag heter AlvasMamma.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. vilken tur att han kom hem.. :) och vad bra att han lämnar plasma..
    tänk vad många liv han räddar..

    jag önskar att jag fick lämna plasma men nepp nepp.. jag har för dåliga värden och det har jag alltid haft så det är inget jag märker av hihi.

    SvaraRadera
  6. oj vad jag känner igen mig!
    Skällde ut maken efter noter i fredags när jag tyckte han sagt att han skulle komma hem vid 12 och han tyckte att han sagt att han skulle åka från jobbet kl 12. (Tar ca 1,5 timme för honom att åka hem!)
    Och inget batteri i mobilen (som vanligt...)
    Skällde kanske en aning för hårt. Och på lördagens morgon hade mensen kommit... Jag drar en viss slutsats gällande mitt humör haha

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar