lördag 8 januari 2011

Svår att behaga

På varje publicerat inlägg finns det ju en möjlighet att rösta "Mer av detta" eller "Mindre av detta". Jag hade helt glömt av att jag hade satt dit sådana knappar. Men jag gick igenom mina inlägg nu för att se om det är någon som har röstat någon gång. Och ja! Det är det :) Det är 1 person, som har röstat "mindre av detta" på typ 99% av mina inlägg. Då ställer jag ju självklart den frågan. Vad gör du här? Ingen tvingar dig att läsa. Ge dig av!

Åh vad det var skönt att ha det sagt!

1 kommentar:

  1. Men herregud så meningslöst ! En blogg är ju öppen och ingen tvingas att läsa så jag håller med ! stay away !

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar